درمان سرطان سینه؛ انواع راه‌های تشخیص و درمان

درمان سرطان سینه؛ انواع راه‌های تشخیص و درمان

یکی از خطراتی که سلامت زنان را تهدید می کند، خطر ابتلا به سرطان سینه است. به نظر می رسد، هنوز جامعه زنان ایرانی متوجه خطر ابتلا به سرطان پستان نشده اند. با نگاهی به آمار در می یابیم که سالانه بیش از هشت هزار نفر با این سرطان دست و پنجه نرم می کنند.

در ابتلا به سرطان سینه، علاوه بر وراثت، سبک زندگی نیز از اهمیت شایان توجهی برخوردار است. اگر چه این بیماری تنها در 5 تا 10 درصد بیماران، به شکل وراثتی، از والدین به ارث می رسد اما عواملی چون چاقی بیش از حد، بی تحرکی، عوامل مرتبط با قائدگی و یائسگی سهم به مراتب بیشتری در ابتلا به سرطان سینه ایفا می کنند.

تشخیص سرطان سینه

تشخیص زود هنگام بیماری در بهبود بیمار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما اگر بیمار در مراحل پیشرفته سرطان سینه، تشخیص داده شود، علاوه بر شیمی درمانی، رادیوتراپی احتمال عمل جراحی نیز برای برداشتن غده سرطانی وجود دارد. شما با مراجعه به پزشک با تجربه و حاذق در زمینه سرطان سینه می توانید مطمئن باشید که بهترین رویه درمان را طی خواهید کرد.

پلی نیک، افتخار همکاری با دکتر سید روح اله میری و دکتر حمید احمدی دو تن از برجسته ترین پزشکان در زمینه درمان سرطان سینه را دارد. در پلی نیک، هدف ما به کار گرفتن بهترین پزشکان است. پلی نیک از معدود کلینیک ها و مراکز درمانی معتبری است که فرایند انتخاب پزشک را به دقت و با بررسی دقیق رزومه آن ها انجام می دهد.

مشاوره پزشکی تلفنی

جهت اطمینان از انتخاب پزشک با ما تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی: 021 9169 1490
تلفن مشاوره: 021 9169 1490

سوال خود را مطرح کنید.

نگران نباشید! شماره تماس شما نمایش داده نخواهد شد.

جواب سوال خود را از بین سوالات دیگر کاربران پیدا کنید

سوال مطرح شده: سلام من حدود ۲ ماه است که دچار سرفه های شدید و طولانی شده ام بدنم به شدت درد میکنه مخصوصا استخوان بندی بدنم.همراه سرفه خلط های چرکی و مایع بدی بیرون میاد اشتهای غذا خوردنمو به کل از دست دادم لاغر شدم و افسرده تنگی نفس گرفتم و تند تند نفس میکشم حتی برای جبران نفس کشیدن با دهان باز میخوابم بدنم دچار سنگینی شدیدی شده آزمایش چک آف انجام دادم ولی سالمه من ۲۷سالمه اگه راهنماییم کنید و بگید که چیکار کنم که مطمعا بشم سالم هستم ممنون میشم

با سلام با توجه به علایمی که ذکر کردین ابتدا با یک متخصص داخلی مشاوره کنین و در صورت نیاز سی تی اسکن سینه انجام بدین.و اگر انجام دادین در واتس اپ برای ما ارسال کنین.ضمنا توصیه میشه با یک متخصص روانپزشکی نیز مشورت کنین حتما.